Wednesday, March 2, 2011

MYTAWAU MARI!


1 SUARA, 1 KOMUNITI, 1 TAWAU BERKUMPUL DI SINI
Click here to join!

Wasap yo!. haha. Something yang mau dikongsikan kepada u all kali ni.. mengenai.. MYTAWAU. Tidak salah ba kan kalo aku bagitau sdikit background tentang mytawau.. Mytawau merupakan group yang dibuat daripada laman web sosial Facebook bertujuan untuk menyatukan semua anak-anak tawau tidak kira di mana dorang berada, di laut ka darat ka atau pun di belakang pintu.. hehe. Jangan salah faham, Group ni tidak semestinya orang tawau jak bleh join, jangan kamu heran kalo ada artis yang mo join mytawau, nah.. terus kamu diam tu. wkakaka. Aku tau ramai member mytawau berada jauh di perantauan, macam di semenanjung.. huhu. jauh2 pun dorang di sana.. mytawau tetap ada bersama dorang. Kamu tengok la sndiri event yang dorang wat.. untuk apa tu? sure untuk mengeratkan lagi talian kan.. share itu ini. Aku pun masi baru juga dengan group ni.. kebanyakan member yang join mytawau pun ramai yang aku kenal sebelum dorang join mytawau. Sejak group mytawau ni dibuat, makin bertambah lagi member aku.. ukhuwah mmg ada dimytawau ging. heheh. Event yang dorang wat pn bukan sembarang punya event.. ingt cincai ka.. sehingga ke hari ni, Bilangan member mytawau makin bertambah dan para admin terpaksa create lebih group untuk mytawau. Aku wat posting ni sebenarnya bukanlah mahu mempromosikan group ni, cuma.. aku mahu korang pikir sendiri, tujuan n benda positif yang ada di group ni, kan baik jika makin ramai insan-insan di luar sana wat group yang macam ini.. gunakan web sosial untuk tujuan kebaikan dan tidak hanya buat macam-macam group sembarang dan hanya membuang masa dengan topik-topik kosong yang tuttt.. Jangan biarkan dunia teknologi yang control korang punya dunia. masuk akal kan? haha. orait! cukuplah dengan posting aku ni... merah suda aku tgk mata korang tu.. Salam.. Sas!





ni salah satu event dari kamiorang.. hehehe.. layan!

1 comment:

Penulis Bukan Penggoda said...

apa tue?kel0adingan keberlakuan...ehehehehe

Post a Comment